امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

دردونه من

1392/7/29 16:31
نویسنده : مامان الهام
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمniniweblog.com

کوچولوی نازم رفتم برات یه لباسه خوشگل  خریدم

انقدر ذوق کردم که نگو عزیزم خیلی دوست دارمniniweblog.com

از اون موقع که اومدی تو دلم دیگه حالم خوبه خوبهniniweblog.com

دوست دارم قشنگم تو به زندگیم معنی دادی عزیزم

خوشگل مامان دلم می خواد زودی از سلامتت مطمئن بشم

نگرانتمniniweblog.com

این عکس لباسته قشنگم ببین چقدر نازه

 

چقدر ناز بشی وقتی اینو تنت کنم عزیزمniniweblog.com

بوس



                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
17 بهمن 91 22:51
سلام عزيزم خيلي نازه انشالله كه به سلامتي استفاده كنه


مرسی زینب جونم
شما اقدام داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نفس
18 بهمن 91 7:25
سلام عزیزم مرسی که اومدی وبمو جوابمو دادی ایشالا خدا خودش نی نی هامونو برامون سلامت نگه داره برامون عزیزم من نی نی سایتم هستم با این اسم کاربری " نفس بزودی مامان میشود"
مامانی کوروش
20 بهمن 91 13:11
الهام جونم بهت تبریک می گم انشاله که نی نی نازت به سلامتی این لباس و همه لباسای قشنگی رو که براش می خری رو بپوشه و همیشه در کنار هم سالم و شاد زندگی کنید. بوس برای دوست گلم و نی نی ملوس تو دلش


مرسیییییی عزیزم
خیلی برام دعا کن
مامان کوروش جان
ایشالا کوروشم همیشه سلامت باشه و زیره سایت بزرگ بشه
مامان سارا
21 بهمن 91 11:03
ااااااااااااااای جونم مبارکش باشه