امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

پسرکم

1392/2/11 22:46
نویسنده : مامان الهام
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی

مامانی دوشنبه با بابا جون رفتیم سونوگرافی و شمارو دیدیم حالت خوب بود خدارو شکر 

عزیزم من و بابایی از دیدن شما کلی ذوق کردیم

همه جای بدنت سالم بود خدارو هزاران مرتبه شکر

قلبت، کلیه و کبدت، مثانه و ستون فقراتت و...

خانم دکتر شمارو بررسی کرد و گفت سالمی عزیزم

الهی مامانت فدات بشه که همش دستتو می خوردی و دکتر هر کاری کرد نتونست از صورتت عکس بندازه

فکر کنم حسابی لج بازی

حتی برات آهنگ گذاشت تا تکون بخوری اما شما اصلا دستاتو از جلو صورتت بر نداشتی

 

بعدشم رفتیم دکتر و صدای قلبه کوچولوتو دوباره شنیدممممممممم

حسابی تند میزد

قشنگ مامان ایشالا همیشه سلامت باشی قلبت بتپه

بعده دکتر با بابا جون رفتیم برات لباس خریدیم وای خیلی خرید حال میده

دلم می خواد کلی برات لباسو اسباب بازی بخرم

اما چون خسته بودم زودی اومدیم خونه

بابایی حسابی خوشحال بود که شما سلامتی و تو خونه سی دی سونوگرافیتو نگاه میکرد و ذوق میکرد

ایشالا سلامت بیای کنارمون

هنوز برات اسم انتخاب نکردیم

بابایی میگه هنوز اسمی نبوده که به دلش بشینه، منم حسابی هنگ کردم

ایشالا یه اسم قشنگم همین روزا براتون انتخاب میکنیم

بوس برای پسر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)