امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

مادرم

1392/2/11 23:52
نویسنده : مامان الهام
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

 

 

مادر عزیزم روزت مبارک

 

 

 

 

سلام پسرم

من با وجود تو مادر هستم

عزیزم به روزی امید دارم که کنارم باشی و مامان صدام بزنی

اون روز بهترین روز برای منه

پارسال این موقع این آرزو رو برای خواهرت داشتم اما آرزوهامو همراه خواهرت به خاک سپردم.

الان با وجود تو خوشحالم و دعا میکنم تو همیشه سلامت کنارم باشی.

 

منتظرت هستم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آرزو
15 اردیبهشت 92 18:38
روزت مبارک مامان مهربون
مواظب خودتو پسملی باش


مرسی آرزو جون
هم چنین
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 0:12
قربونت برم ایشالا سایت بالا سرش باشه


فدات بشم مرجان جونم
هم چنین شما هم ایشالا سایت بالا سره بچه هات باشه
فسقلیمون چطوره قربونش بشم