امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

تولد امیر علی گلم

1392/7/10 12:47
نویسنده : مامان الهام
247 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین

و زیباترین هدیه اش را به ما داد.

 

 

سلام پسرم

 

عزیزم این روزا انقدر سرم به کارای شما گرمه که تا الان وقت نکردم برات بنویسم

 

گل مامان شما 30 شهریور ساعت 18 قدم به این دنیا گذاشتی و باعث شیرین تر

 

شدن زندگی من و بابایی شدی

 

روز شنبه که همون 30 شهریور بود من طبق معمول هر هفته رفتم پیش خانم دکتر برای چکاب

 

راستش چند روز بود که دل درد داشتم اما نمی خواستم تا دردام زیاد بشن برم بیمارستان

 

خانم دکتر صدای قلب شمارو گوش داد و با توجه به علائم من و معاینه خودش به من گفت

 

که شما داری به دنیا میای و به من گفت از بیمارستان بیرون نرم و یه راست برم

 

بلوک زایمان من اومدم بیرون و این خبرو به مادر جون و بابا دادم اوناهم مثه من

 

خوشحال شدن و با هم رفتیم بلوک زایمان و بعد تشکیل پروده منم همراه بابا اومدم

 

 

بیرون تا وسایلی که خانم ماما گفته بود و بگیریم ما هم تو حیاط بیمارستان نشستیم

 

 

و عکس انداختیم و بابا برام چایی و بستنی خرید تا بخورم همین طور که نشسته بودیم

 

 

 گوشی بابا زنگ خورد

 

خانم ماما بود و گفت که سریع بریم بالا

 

تا رفتم تو بلوک زایمان کلی دعوام کرد

 

بلاخره من از بابا و مادر جون خداحافظی کردم و رفتم  و بعد از 1ساعت و نیم لحظه های

 

سخت برای مامانی شما به دنیا اومدی

 

فدات بشم وقتی دیدمت انگار دنیارو بهم دادن یکی از بهترین لحظه های عمرم بود

 

بعد شمارو به من دادن تا شیر بخوری و بعد شیر خوردن اومدن دنبالمون

 

بابایی و مادر جون از دیدن ما خیلی خوشحال شدن

 

بعدم شمارو بردن تو بخش نوزادان تا بشورن و لباس تنتون کنن

 

 

به این دنیا خوش اومدی پسر نازم

 

                                

 

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

                                تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سانی مامی شادیسا
7 مهر 92 23:11
الهام جون از صمیم قلب تولد گل پسرت رو بهت تبریک میگم
ماشالله خیلی هم نازه.
انشالله در پناه حق در کمال سلامت زیر سایه تون بزرگ و آقا بشه.
روی ماهشو ببوس


ممنون سانی جونم
ایشالا خدا شادیسا گلی و برات حفظ کنه
زیززینب مامان نازنین زهرا
8 مهر 92 0:18
سلااااااااااام الهام جونم . تبریییییک خانوم دامادش کنی انشالله . ای جانم ماشالله خدا نگهداره برات این فرشته ی زمینیه نازو. نمیدونی چقدر خوشحالم برات . خانوم خانوما به امیر علی گلت شیر میدی ملائکه دورو برتن برای سلامتی نازنین زهرای منم دعا کن میبوووسمت مامان مهربووون


مرسی زینب جونمممممممممممممم
خدا نازنین زهرا رو برات نگه داره
ایشالا به سلامتی بیاد بغلت
مریم مامی آرشا
8 مهر 92 9:24
مژده ای دل که مسیحا نفسی آمده است.
خوش اومدی غنچه ناز کوچولو
حتما خوب میدونی که همه چقدر منتظر دیدن روی ماهت بودن.
یادت باشه دل مامان و بابا خیلی خیلی کوچیکه. یادت باشه همیشه شاد و سلامت باشی، چون همه زندگی اونها به لبخند تو بسته شده عزیزدلم.
دستهای کوچک و نازت رو میبوسم و هزاران بار آرزو میکنم بهترین چیزها و لحظات در انتظار تو و خانواده عزیزت باشه.


ممنون مریم جونننننننننننن
نازی مامی نیوشا
8 مهر 92 16:55
الهام عزیزم به دنیا اومدن گل پسری رو تبریک میگم.انشالا همیشه سلامت باشه.
با خوندن خبر به دنیا اومدن امیر علی جون از خوشحالی اشک تو چشام جمع شد.


مرسییییییی نازی جون
خدا نیوشارو برات نگه داره
آرزو
8 مهر 92 17:10
تولدت مبارک فرشته کوچولو



ممنون آرزو خانوم
قوقی ( مامان پارسا )
8 مهر 92 20:11
ای جونم هزار ماشالااااااا چقدر جیگره! !!!! خدا حفظش کنه. بووووو س


مرسییییی خاله جون

ایشالا پارسا کوچولورو خدا برات نگه داره
عاطى
9 مهر 92 0:17
دردونه
خوشگل خان
پسرطلا
زميني شدنت به پدر و مادرت مبارك باشههههه


مرسییییییییییی عاطی جونم
سوگلی
9 مهر 92 23:14
سلام نازی جون
هزارن بار تبریک ایشاا... قدمش پر برکت باشه
امیر علی عزیزم فرشته کوچولو زمینی شدنت مبارک
بوووووووووووووووووووووووووووووس



مرسی سوگلی جون
مامان سارا
11 مهر 92 17:29
الهی قربونش برم من
به دنیا خوش اومدی فرشته کوچولو


مرسییییییییی مامان سارا جون
زینب مامان نازنین زهرا
20 مهر 92 1:49
مامان خانوووم مهربون سلام ...
خوش میگذره انشالله با امیر علی گل ...
انشالله همیشه سالم و سلامت و خندون باشید ...
خانوم خانوما پس رمز ما چی شد ؟ من نباید عکس ببینم ؟ ای بی معرفت


زینب جونم میام وبت رمزشو میزارم