امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

قشنگم

1391/11/10 22:48
نویسنده : مامان الهام
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی منniniweblog.com

رفتم ازمایش دادم بتام 363 بود بعدشم رفتم دکتر خانم دکتر 021_nurse.gif 

خیلی خیلی مهربونهههههههههههه

من خیلی دوسش دارم بهم گفت بتام خوبه گفت که باید استراحت کنم تا شما بزرگ بشی عزیزم

دارو هم بهم داد به خاطره دل دردم

بعدشم گفته 2 هفته دیگه برم پیشش تا سونوگرافی  کنه

خوشگل خودم خیلی خیلی خوشحالم که تو تو دلمییییییییییییniniweblog.com

قشنگمممممممممممممم

الان اندازه یه عدسی الهی قربونت بشم من

همش دارم برای شما ایت الکرسی می خونم تا خدا مواظبت باشه گلکم

نمیشه که تو باشی و من عاشقت نباشیم


فاصله را معنا کن با کتابی که زبانش آمدن است …


دست بر دیوار سیمانی بکش لمس قلب من به همین آسانی است …

دوستت دارم.......niniweblog.com

                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
11 بهمن 91 1:49
سلام الهام جان
هرروز به نيت سلامتيش 14تا صلوات بده با بسم الله الرحمن الرحيم انشالله خدا به ابروي 14معصوم خودش حفظش كنه


سلام چشم زینب جون
برا نی نی قشنگم حدیث کسا و سوره یس و 7 بار سوره انشراح
100 تا صلوات میفرستم

برام دعا کننننننننننننننننن