امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

خوش آمدی

1391/11/9 2:54
نویسنده : مامان الهام
220 بازدید
اشتراک گذاری

و خويشتن را يكباره به آينه مي سپارم

وترا به باران.....

آسمان نذرش را ادا كرد

وابر لطافتش را پيش پايت قربان.........

آهاي شبگرد غزلهاي عاشقي

به كوچه پس كوچه هاي تنهائي من خوش آمدي

خوش آمديniniweblog.com

 

 

سلام قشنگمniniweblog.com

خوبی کوچولوی نازنازیه من، قشنگم خیلی خیلی نگرانتمniniweblog.comاما تورو سپردم به خدا تا مواظبت باشه و همش برات دعا میکنم عزیزم خدا با گذاشتن تو تو دلم بهم زندگی دوباره داده خیلی روحیم فرق کرده انگار زندگیم دوباره معنا پیدا کرده

عزیزترینم من سعی میکنم مواظبت باشمو از خدا هم بخوام که همیشه مراقبت باشه نفسه من، من تورو با مشورت با خدا گرفتم میدونم که خودش مثه همیشه هواسش به ما هست نی نی نازم

کوچولوی نازم خیلی انتظارت رو کشیدم تنهام نزار برای همیشه کنارم بمون عزیزکمniniweblog.com

عاشقتمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سارا
9 بهمن 91 10:20
می مونه می مونه نگران نباش بابا
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
9 بهمن 91 19:52
سلام مامان مهربون
اين ني ني ناز اومده كه بمونه براي هميشه اصلا اومده كه هميشه با هم شاد باشين الهام خيلي تو اين ماهها دعات كردم باور كن هرجا دلم شكست اسمت و اوردم خيلي برات خوشحالم تو هم براي من دعا كن دلم يه بجه سالم و صالح مي خواد دعا كن بارون رحمت خدا روسرمن هم بباره


مرسییییییییییی زینب جونم
خدا به خاطره دعای اطرافیانم رحمتشو نسیبم کرده
منم برات دعا میکنم عزیزم
خیلی خیلی به یادتم