امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

37 هفتگی امیر علی

1392/6/17 17:32
نویسنده : مامان الهام
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازم

 

ببخشید که خیلی وقته نتونستم بیام برات بنویسم

 

تو این هفته هایی که گذشت خیلی اتفاقا افتاد که برا مامانی سخت بود

 

 اما سلامت بودن شما و عشق به دیدنت باعث میشه تمام این سختیارو تحمل کنم

 

 عزیز دل مامان

 

یه بار دیگه بیمارستان بستری شدم و تقریبا همش استراحت مطلق بودم

 

 تازه یکم حالم بهتر شده و خودمو برای اومدن شما اماده میکنم

 

با بابایی داریم اتاقتو درست میکنیم

 

من روزا تو خونه برای اتاق شما یه سری چیز درست میکنم که هم حوصلم سر نره

 

هم اتاق شما قشنگ بشه عزیز مامان

 

قربونت بشم من دیگه تا لحظه اومدنت خیلی نمونده

 

 

لحظه دیدار نزدیک است
 

لحظه ديدار نزديك است

 

 باز من ديوانه ام، مستم

 

باز مي لرزد، دلم، دستم 

 

باز گويي در جهان ديگري هستم

 

هاي ! نخراشي به غفلت گونه ام را، تيغ !

 

 هاي ! نپريشي صفاي زلفکم را، دست!

 

 آبرويم را نريزي، دل !

 

ای نخورده مست !

 

لحظه ديدار نزديك است . 

 

 

 

 امیر علی دلم یه عالمه حرف داره باهات

 

اما بعضی وقتا کلمه ای پیدا نمیشه که حرف دلتو ,احساستو بگی

 

بازم سکوت میکنم تا بیای

 

بیای بغلم و نگاهت کنم و با چشمام حسمو بهت بگم

 

پسرک نازم لحظه دیدار تو برام میشه یکی از بهترین روزهای زندگیم

 

مثه لحظه دیدن پدرت و خواهرت

 

عزیزکم تو هم مثه اونا برام عزیزترینی

 

تو هم برای من معنی زندگی میدی

 

بوی عشق میدی

 

تو کسی هستی که به من و پدرت امید میدی برای زندگی

 

 

چشم انتظار لحظه ای هستیم که تو بیای بغلمون عسل من

 


 

نه عسل نه!!!


 

تو شیرین تر عسلی

 

 

توبهترینی عزیزم

 

 

پس باز هم روزهارو میشمارم تا بیای

 

 

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهدیه
24 شهریور 92 14:03
ایشالله صحیح و سالم میاد تو بغلت


ممنون مهدیه جونممممممممممم
سانی مامی شادیسا
24 شهریور 92 16:34
الهام جونم انشاله گل پسرتو به سلامتی بدنیا بیاری و بزرگ کنی
برات بهترینا رو آرزو میکنم



فدات سانی جونم
ایشالا
نفیسه
25 شهریور 92 9:24
بیصبرانه منتظر شنیدن خبر زایمانت هستم امیدوارم به شادی و سلامت پسر نازت را در آغوش بگیری و از عشق مادری سرمست بشی . . .


ممنون نفیسه جونم
مرجان مامان آران
25 شهریور 92 13:23
به سلامتی عزیزممم
ایشالا راحت زایمان کنیییییی
کم پیدایی خانوممممممممممممممممممم


مرسی مرجان جونم آران گلم چطوره