امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

جشن دندونی پسرکم

1393/3/4 16:44
نویسنده : مامان الهام
1,484 بازدید
اشتراک گذاری

zibasaz.niniweblog.com

 

سلام سلام صد تا سلام    

 

من اومدم با دندونام ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

میخوام نشونتون بدم

 

صاحب مروارید شدم

 

یواش یواش و بیصدا Zähne Zaehne Zahn Teeth Tooth

 

شدم جز کباب خورZähne Zaehne Zahn Teeth Tooth

 

 

  Медвежата

 

 

پسرک خوشگل نازم  در 7 ماه و 14 روزگی دندون قشنگت در اومد

فرداش برات اش دندونی درست کردیم و عمه ها عموها و مادر جون

اینارو گفتیم اومدن خونمونو برای در اوردن مرواریدای خوشگلت که

کلی اذیتت کردن جشن گرفتیم

غیر از آش ,سالاد ماکارانی درست کردم و برای شما خوشگل خودم

کیک هم گرفتیم

خیلی خوش گذشت و همه چی عالی بود

شما هم حسابی سرحال بودیو با همه بازی کردی

فقط موقعی که کیک اوردیم و خواستیم عکس بندازیم خسته شده بودی 

یکمی اذیت شدی عزیزم

عمه ها و عموها و اقاجون کادو پول بهت دادن

البته عمو اصغر جز پول برات لباس گرفته بود

مادر جونم برات لباس گرفته بود

منم برات اسباب بازی گرفتم که البته هنوز به دردت نمی خوره چون فقط

میخوریش

خدارو شکر دندون خوشگلت هم در اومد

 

 

 

 

 

 

украшение для интернет странички

 

 

اینارو خودم برات با نمدی درست کردم پسرم

 

Красивые шарики

 

 

Красивые шарики

 

 

 

اینم اش دندونی و سالاد ماکارانی

 

Красивые шарики

 

 

 

Красивые шарики

 

 

 

الهی مامان فدات بشه از اول که کیک اومد تو میخواستی کیکو بگیری

 

Красивые шарики

 

 

 

اخرم دستتو زدی تو کیک

 

Красивые шарики

 

 

 

دست بردارم نیستی که!!!!

 

Красивые шарики

 

 

 

آخرم خوردی یکم

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

Красивая анимация

پسندها (5)

نظرات (2)

زینب مامان نازنین زهرا
27 خرداد 93 0:49
مبارکت باشه عزیزم
مامان مهربان
19 مرداد 93 0:56
گل پسری رویش مرواریدات مبارک باشه عزیزم اسم پسر منم امیرعلی هستش به وبلاگ ماهم سر بزنید خوشحال میشیم