امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

عسل من

1392/1/13 16:34
نویسنده : مامان الهام
229 بازدید
اشتراک گذاری

                   

سلام کوچولویه من

 

عزیزم آروم تو دل مامان بزرگ شو

 

نفس مامان خواهش میکنم سالم بیا پیشم

 

می خوام کنارم باشی می خوام بزرگت کنم خودم , می خوام خودم لحظه به لحظه قد کشیدنتو ببینم

 

بمون کنارم

 

دوباره منو ترسوندی پسرکم

 

باز لک دیدمو رفتم سونو گرافی و بیمارستان

 

دکتر بهم گفت جفتم پایینه و باید استراحت مطلق باشم

 

پسرکم من به خاطر تو هر کاری میکنم

 

فقط سالم بیا بغلم

 

بهم قول بده که تنهام نمی زاری

 

تو عشق منی عزیزم  

     

دوست دارم با تمام وجودم دوست دارم

 

پس کنارم بمون  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
12 فروردین 92 10:01
سلام استرس نداشته باش خیلیا جفتشون پایینه و با استراحت نی نی هاشونو سالم به دنیا میارن...
انشالله پسر نازت و سالم بغل بگیری


زینب جون دست خودم نیست ترس تو وجودمه
پرتو
12 فروردین 92 14:06
سلام دوستم عیدتون مبارککککککککککککککک
نگران نباش عزیزم انشاالله صحیح و سالم میاد بغلت


مرسی عزیزم
انشا الله
مامان سارا
14 فروردین 92 13:04
پس مراقب خودت باش و حسابی استراحت کن


حتما سارا جون
شیلان مامان آرژین
8 اردیبهشت 92 2:51
سلام عزیز دلم خوبی؟چقدر خوشحالم از اینکه می بینم تو هم با پسمل کاکل زریت خوشحالی. امیدوارم هر دوتون سالم و خوشبخت سایتون بالای سر هم بمونه. مواظب خودت و نی نی گولو باش . می بوسمت عزیزم.(نیلی)


مرسی نیلی جونمممممممممممم
منم برای شما خوشحالم عزیزم