امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

حرف های یک جنین با مادرش

1392/1/13 4:29
نویسنده : مامان الهام
276 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

هفته 4 تا 8

 

شايد هنوز نداني که مادر من شده اي اما من اينجا هستم . به من نگاه کن .

اسم من رويان است . گرچه به اندازه سر سنجاق هم نيستم ولي

همه نيازهايم را از جفت ميگيرم و براي رشد مناسب به شدت تلاش

 ميکنم. تازه کار من شروع شده است و به کمک مواد مغذي که از طريق جفت دريافت

ميکنم بايد چشم ، گوش ، لوله عصبي ، دستگاه گوارش ،اندام ها و

اعضاي داخلي خود را بسازم . لطفا حسابي مراقب خودت باش

تا آسيبي به من نرسد

 

هفته 8 تا 12

 

حالا نام من جنين است . وزنم 15 گرم و قدم 6 سنتي متر است .

دستها و انگشتانم دارند شکل ميگيرند و اندام هاي داخلي ام مانند کبد ،

 کليه ها ، و ريه هايم مشخص شده اند و قلبم به تپش در آماده است.

 اگر حالت تهوع داري و نميتواني چيزي بخوري ، نگران نباش.

من خيلي کوچولو هستم و انرژي کمي را از ذخاير تو به دست مي آورم.

 

هفته 12 تا 16

 

من کلسيم ميخوام مادر جان ، خواهش ميکنم بيشتر شير و ماست بخور

 چون دندان هايم دارند شکل ميگيرند .من خيلي رشد کرده ام .

 حالا 17 سانتي متر طول دارم و وزنم 128 گرم شده است ولي هنوز

 خيلي کوچکم ، آنقدر که توي کف دست جا ميشوم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سارا
14 فروردین 92 13:02
خیلی خوب بود


مرسی سارا جون
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 14:32
عزیز دلمیییییییییییییییییییییییییی نازی جونم با پسر عسل نفستتتتت-
تتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدا حفظش کنه و زودی بیاد بغلت


مرسی مرجان جونمممممممممممممم