امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

پسر نازم

1391/12/27 21:07
نویسنده : مامان الهام
221 بازدید
اشتراک گذاری

globebaby16.gif

سلام عشق مامان

مامانی دیروز به همراه بابا رفتیم سونو nt پیشه یه خانم دکتره مهربون

الهی فدات بشم شما انقدر ناز و خوشگلی بابایی کلی ذوق کرد

خانم دکتر گفت دستات پاهات کبد و کلیه هات مثانت قلبه قشنگت همه و همه سالمن

خدارو هزار مرتبهههههههههههههه شکر

عزیزه دلم ایشون گفت شما به احتمال خیلی زیاد یه پسر ناز و شیطونی

الهی قربونت بشم من انقده شیطونی میکردی که کلی برای مامان و بابا

شیرین کاری کردی

پاهای قشنگتو تکون میدادی خانم دکترم از تمام کارای شما فیلم گرفت و

گفت که جات راحته راحته عزیزم

اخره سونو هم دسترو اوردی بالا و باهامون خدافظی کردی

بعد هم رفتیم پیشه خانوم دکتر اشرفی ایشون هم گفت که ازمایشام و

سونو خوبه و یه ازمایش دیگه هم نوشت و گفت که مسافرت نرم و از

دستشویی فرنگی استفاده کنم

عزیزم خدارو شکر همه چیز خوبه

انشاالله خدا بهمون لطف کنه و تا اخر و موقع تولد شما همه چیز خوب پیش بره

و شما سلامت دنیا بیای و پیش ما بمونی عزیزمLaie_7.gif

الهی من فدات بشم

قشنگترین پسره دنیایی عزیزم

عسل مامان

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
27 اسفند 91 23:57
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم...
خدا برات نگهداره این گل پسر نازنازی و انشالله دامادش کنی


مرسییییییییییی زینب جون
ایشالا زود تر خبر بارداریتو بشنوم
مگی
28 اسفند 91 0:15
مبارک باشه نازی جونم خدا حفظش کنه


مرسی مگی جونممممممممممم
مرجان مامان آران
28 اسفند 91 1:17
وایییییییییییییییی مبارکه عشقمممممممممممممممم
به سلامتییییییییییییییییییییییییییی پسر پسر قند عسلللللللللللل


مرسی مرجان جونممممممممممممممممم
مامان سارا
10 فروردین 92 14:05
اااااااااااااااااااااااای جون دلم ، پسری گلم



قربونت سارا جون
سجاد
12 فروردین 92 13:27
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم