امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

دونه انگورم

1391/12/12 18:23
نویسنده : مامان الهام
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگله مادرniniweblog.com

8 weeks pregnant

قربونت بشم امروز 9 هفته ات تموم شد ایشالا که

تمام این 40 هفته رو به سلامتی بگذرونیم و شما سالم بیای بغلمniniweblog.com

الهی فدات بشم داری بزرگ میشی

خیلی دلم می خواد بدونم دخملیniniweblog.comیا پسملniniweblog.comچون دلم می خواد

برم برات بازم وسیله بخرمniniweblog.com

عزیزکم مامانی خیلی تهوع داره و همش خونه است این روزا

همش حوصلم سر میره خیلی دلم می خواد خونه تکونی کنم

اما نمیتونم چون یکم که کار می کنم زیره دلم درد میگیره و

میترسم که برا شما ضرر داشته باشهniniweblog.com

دارم تحمل میکنم تا شاید یکم بهتر بشمو بتونم تمیز کاری کنم

الان شما خیلی کاملتر شدیو خیلی از اندامهای بدنت تشکیل شده

من کلی برات دعا می خونم و قران که خدا تورو بی عیب

ببیافرینه و به من بده عزیزه منniniweblog.com

عاشقت عزیزمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سارا
14 اسفند 91 10:32
انشا.. سلامت و تپل و مپل به دنیا میاد
خونه تکونی امسال هم بیخیال ، مراقب خودتو و کنجد باش


فدات بشم مرسی مامان سارا جون
مریم بانو
18 اسفند 91 0:46
سلام الهام جونم
خوبی ی ی ی دختر؟؟؟شناختی؟منم مریم ریرا ...نی نی سایت
وای عزیزم وبلگتو خوندم کلی ذوووووق کردم...ایشالا که سالم بیاد بقلت نی نی نازت...منم بشم خاله جونش

بیا پیش منم...به این وبلاگم سر بزن...قراره یه وبلاگم واسه نی نیم بسازم ادرس اونم واست میذآرم


سلام مریم جون قربونت عزیز
ایشالا که خوب باشی
کم پیدایی
مواظبه نی نی باش


مرجان مامان آران
19 اسفند 91 18:10
عزیزمممممممم ایاشلا صحیح و سالم میاد بغلت فدات بشممممممممم


مرسی مرجان جونم ممنون از دعات
مامان دونه سیب
20 اسفند 91 7:17
قربونت بشم الهام جونم انشالله خدا سالم میذاره تو بغلت این نی نی نازی تو.




مرسی فاطمه جونم
ایشالا فسقلی شیطونه تو هم زودی بیاد تو دلت
پرتو
20 اسفند 91 12:33
سلام دوستم من به طور اتفاقی وبت و خوندم و خیلی براتون خوشحالم انشاالله به حق جدم که نینی تون صحیح و سالم بیاد تو بغلت دوستم میشه برام بگی چه مدتی منتظر بودی آخه منم خیلی وقته که منتظرم حرفاتون بهم آرامش میده ممنونم
راستی با اجازتون لینکتون کردم


ممنون از این که به وبمون سر زدی
چشم ما هم میایم دیدن شما
ایشالا خدا زودی بهت نی نی بده
عزیزم انتظار کشیدن من یکم فرق داشته و غمناکه
محتاج دعا هستم
یک پدر
13 فروردین 92 17:52
سلام خسته نباشی.امیدوارم زودتر عزیزتون به دنیا بیاد تا بدونین همچین آسون و شاعرانه هم نیست.موفق باشید


میدونم آسون نیست خیلی سختی کشیدم
اما همه سختیا وقتی بچت سالم کنارت باشه از یادت میره