امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

عشق زندگیم

1391/11/24 14:58
نویسنده : مامان الهام
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانیniniweblog.com

خوبی عزیزمniniweblog.com

دیروز رفته بودم دکتر برای اولین بار شمارو دیدم الهی فدات بشم

شما انقدر کوچولو بودی ٥.١ میلی متر

الهی فدای کوچولوی خودم بشم

محکم بچسب به دله مامانی باشه!

عزیزه دلم خانم دکتره مهربون گفت شما اندازتون خوبه قلب خوشگلتم داره میزنه

الهی که قلبت ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ سال برا من و بابایی بتپه عزیزمniniweblog.com

کلی ذوق کردیمniniweblog.com

ولی خیلی این روزا حالم بده خیلی حالت تهوع دارم

همش بالا میارم648620_viannen_54.gif

اما کوچولوی من به خاطره تو تحمل میکنم

فقط بهم قول بده که سالم بیای بغلم

خدایا همه بچه ها که تو دله ماماناشونن سالم به دنیا بیان مواظبه این نی نیه تو دله منم باش

عاشقتم قشنگ مامانniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)