امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

وروجک من

1392/3/28 12:37
نویسنده : مامان الهام
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

 

سلام نفس مامان

 

عزیزک من تو چرا انقده بلایی خوشگل من اروم بمون تو دل مامان تا وقت دنیا اومدنت برسه

 

دوشنبه هفته پیش احساس کردم که دردای منظمی دارم به خانم دکتر زنگ زدم بهم گفت

 

 یه بیمارستان برم تا تست ان اس تی بدم

 

منم تا شب صبر کردمو هر کاری که به نظرم میومد تا دل دردم خوب بشه انجام دادم

 

اما خوب که نشد هیچ دردام بیشتر و نزدیک به هم تر شد

 

ما خونه مادر جون بودیم بابایی اومد دنبالمون و رفتیم بیمارستان تا برسیم بیمارستان شب شده بود

 

خانم ماما با نگاه بهم گفت که نیازی به ان اس تی نیستم و دل دردم جدیه

 

بعد بستریم کردن و من با گریه از بابا و مادر جون خدافظی کردم همش گریه میکردم36_1_4.gif

 

اخه شما هنوز خیلی کوچولویی و الان نباید دنیا بیای

 

دکتر بهم میگفت که خیلی دیر رفتمو سریع بهم دارو زدن و همون جا نگهم داشتن بهم

 

دستگاه ان اس تی وصل کردن تا دردارو نشون بده

 

اون شب خیلی سخت گذشت

 

من اصلا نخوابیدم و دلم به تکونای شما و صدای قلب کوچولوت خوش بودو همش

 

صلوات میفرستادمو و ایت و الکرسی می خوندم تا شما تو دلم سلامت بمونی عزیزکم

 

فرداش که یکم حالم بهتر بودو دردام کمتر شده بود بردنم تو بخش و اونجا مواظبم بودن 15_6_26.gif

 

و بهم دارو میزدن حدود 5 روز  تو بیمارستان بودم و بابا و مادر جون و بقیه بهم سر میزدن

 

خدارو هزاران مرتبه شکر که تو تو دلمیو با هم برگشتیم خونه

 

اما همش باید بخوابیم

 

مادر جونم اومده خونمون تا مراقب ما باشه عزیزم

 

تورو سپردم به خدا و ائمه که مراقبت باشن و سر موقعش بیای بغلم مطمئنم

 

اونا خیلی خوب مواظبتن پسر ناز من

 

به امید روزه تولدت که ایمان دارم روزه خوبیه و انشالا که همین طوره

 

عزیزم تو هم برای مامان دعا کن

 

دوستت دارم عسلم

 

بوس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونیs
30 خرداد 92 13:35
سلام الهام جونم
الان بهتری ؟ انشالله
آمپول رشد ریه زدی برای امیرعلی
چنذ هفته هستی استرس تداشته باش این که چیزی نیست انشالله صحیح و سالم بغلش میکنی


سلام عزیزم
بد نیستم خدارو شکر
امپول هنوز نزدم 26 هفته ام
تو چطوری عزیزم
برام دعا کن
مرجان مامان اران
2 تیر 92 23:27
عزیز دلم ایشالااا راحت زایمان کنی پسر خوشگلتم بیاد بغلت نازی جونممممممممممممم


مرسی مرجان جونم
همچنین نی نی خوشگل شما
مرجان چند هفته ای کی معلوم میشه نی نی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
نفیسه
13 تیر 92 11:19
عزیزم مراقب امیرعلی جونم باش منتظر عکسشیم که بذاری تو کلوبمون . . .


مرسی نفیسه جونم انشالا
بهار
16 تیر 92 18:53
ان شا الله بارداریتو به راحتی طی کنی و زایمان کنی.



مرسی بهار جون
ممنون که برام پیغام گذاشتی خوشحال شدم