امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

نفسم

1391/10/24 17:11
نویسنده : مامان الهام
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز روزه اول ماه ربیع اول امیدوارم اولین روز از بهاره دوباره

زندگیه من و بابایی باشه فکر کنم دیگه زمستونه زندگیم

تموم شده و دوباره بهار داره میاد بهار زندگی من تو هم

 بیا تو دلم دلم می خواد تا بهار زندگی ما با جوانه زدن تو

تو وجوده من کامل بشه عزیزم

امیدوارم تو بیای و زندگیمون با بوی خوش تو خوش بو بشه

با زیبایی روی قشنگت زیبایش کامل بشه

نفس مادر  بهار زندگیه من بیا که دلم به امیده بودنه تو اروم بشه

بیا و مژده ی بهار و بهمون بده

بوس برای تو که عشقمیniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسیم
25 دی 91 0:57
نازی جونم ایشالله به زودی خبر اومدن نی نیه نازتو بنویسی عزیزم و زندگیت پر از روزای قشنگ بشه


مرسی نسیم جونمممممم
دوست دارم
زینب مامان فرشته آسمونی امیر عباس
25 دی 91 12:31
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به به به به چه کار خوبی کردی عزیز دلم ... انشالله زودی خدا بهت نی نی ناز بده سالم و صالح
افسانه مامان پارمین
5 بهمن 91 14:33
الهام جونم خیلی خیلی بهت تبریک میگم . امیدوارم کوچولوت هرچه زودتر صییح و سالم بیاد بغلت و همیشه کنارت بمونه . خیلی خیلی برات خوشحالم دوستم .
الهام
5 بهمن 91 16:58
الهام جونم خیلی خوشحالم که تو به اون چه که مخواستی رسیدی امیدوارم خدا یه فرزند صالح و سالم بهت بده......بوووووووووووووووووس


مرسی الهام جونمم
ایشالا تو هم زودی مامان بشیییییییییییییی