امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

لحظه تحویل سال

1392/1/2 13:22
نویسنده : مامان الهام
214 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم

حالت چطوره خوبی عزیزم

مامانی یه اتفاق بد افتاد یک ساعت قبل سال تحویل داشتم خونرو جمع و جور میکردم تا لحظه تحویل سال خونه تمیز باشه و با بابایی کنار هم باشیم

داشتم سفره هفت سین و میچیدم و بابارو فرستاده بودم که برا سفره ماهی قرمزو چیزای دیگه بخرهني ني شكلك

رفتم دستشویی خیلی لحظه بدی بود وقتی دیدم ازم خون میره

خیلی خیلی ترسیدم فکر کردم شمارو از دست دادم تمام تنم میلرزید نمی تونستم حرف بزنم گریه میکردم و نمی دونستم باید چی کار کنم

اومدم رو زمین خوابیدم زنگ زدم به مادر جون و بهش گفتم اونم بهم گفت که نگران نباشمو فقط بخوابم به بابا هم زنگ بزنم که بیاد پیشم منم زنگ زدم بابایی خیلی ترسیده بود و سریع اومد و برام جا انداخت منم خوابیدم و به خاله زنگ زدم اون گفت دارو بزن و سعی کن بخوابی

اما من نمی تونستم بخوابم به بیمارستان زنگ زدم گفت اگه ادامه داشت بیا بیمارستان

تا شب صبر کردم

همه عمه ها و عموهای شما خونه آقا جون بودن و زنگ میزدن که ما هم بریم اونجا اما ما نمیتونستیم بریم و من فقط خوابیده بودم

لحظه تحویل سال من و بابایی فقط برای شما دعا کردیم که حالت خوب باشه مادرجون و خاله هم هر چند ساعت زنگ میزدم اما خدارو شکر فقط یکم لکه بینی داشتم

اما طاقت نیاوردم و شب رفتم سونوگرافی وشمارو دیدم حالت خوب بود و داشتی حسابی ول می خوردی

الهی مادر فدات بشه وقتی صدا قلبتو شنیدم فقط خدارو شکر میکردمو قربدن صدقت میرفتم عزیزم

بعد رفتیم بیمارستان نجمیه اونجا یه مامایه مهربون سونو رو دید و به دکتر زنگ زد بعد بهم گفت که همه چیز خوبه فقط باید حسابی استراحت کنم و شیاف استفاده کنم بهم گفت اصلا راه نرم و فعالیت نکنم تا دردام خوب بشه

خیالمون راحت شد راستی عمه فاطی هم همراهمون اومده بود اونا هم همه نگران شما بودن عزیزم

اینم از سال تحویل امسال

اما خدارو هزاران مرتبه شکر که شما حالتون خوبه عزیزم

بوس برای پسر نازم

http://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكhttp://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مرجان مامان آران
2 فروردین 92 14:13
سال نو مبارک عزیز دلممممممممممممم ایشالا به سلامتی خدارو شکر که به خیر گذشت مردممممممم وقتی داشتم میخوندم
ایشالا امسال بهترین سال برات باشه عزیزممممممم
بهترین هارو برات آرزو میکنممممممممممممممم با اومدن سر خوشگلت عزیزمممممممم


مرسی مرجان جون خودمم جونم به لبم اومد
برامون دعا کن عزیزم
راستی سال نو شما هم مبارک اران جونمو ببوس
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
3 فروردین 92 13:28
سلامم الهام حونم ...
بیشتر مراقب باش عزیز دلم...
کار سنگین نکن ..
انشالله نی نی نازت و سال 92 بغل میگیری


سلام زینب جونم
باشه سعی میکنم
الان که استراحتم دیگه
برام دعا کن زینب جونم
نفیسه
6 فروردین 92 11:55
سلام الهام جونم عیدت مبارک
خدا را شکر که بهتری بیشتر مراقب خودت باش عزیزم
راستی فهمیدم یه کاکل زری داری مبارک باشه خانومی


مرسی نفیسه جونم
شیلان مامان آرژین
12 فروردین 92 1:14
سلام عزیزم خدا رو شکر به خیر گذشته. این مطلبو که خوندم از اولش همش دعا کردم چیزی نباشه تا وسطاش که اومدم نوشته بودی صدای قلبشو شنیدی خدا رو شکر کردم . منم یاد دوران بارداری خودم افتادم پارسال همین موقع نی نیم 5 ماهه بود تو دلم الان خدا رو شکر کنارمه و 8 ماهشه . از بارداریت لذت ببر و مواظب خودت باش ایشالله نی نی سالم و خوشمل میاد تو بغلت.
من از بچه های قدیمی کلوپم. اسم کاربریم شیلان مامان ژوان بود بعد شدم نیلی. واسه همه مامانا و نی نیاشون دعا می کنم . بچه خیلییییییییییییییییییییییی شیرینه .


مرسی که به ما سر زدی برامون دعا کن