امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

فندقم

1392/11/6 19:08
نویسنده : مامان الهام
287 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا ساز فونت زيبا ساز   فونت زيبا سازفونت زيبا ساز    

 

 فونت زيبا ساز فونت زيبا سازفونت زيبا ساز         

 

 

سلام جون مامانsmile смайлики смайлы

قشنگم الان که برات مینویسم کنارمی و داری با پتوت بازی میکنیsmile смайлики смайлы

هر چند دقه هم منو نگاه میکنی بعدشم من یه بوس محکمت میکنم smile смайлики смайлы

اخه نمی دونی که چقده خوش مزه ای انقدر ناز نگام میکنی که

می خوام بخورمتsmile смайлики смайлыبس که شیرینی نفس

 

الانم سفت بغلت کردم جیغت در اومد این شکلی شدیsmile смайлики смайлы

فدات بشم منننننننننننننن

خوب بریم سراغ نوشتنsmile смайлики смайлы

جونم برات بگه عزیزکم حسابی داری بزرگ میشی و شیطنتات هم بیشتر میشه

تو این مدت که برات ننوشتم کلی کارای جدید یاد گرفتی

اول از همه این که اسباب بازیاتو میگیریniniweblog.com

اولین بار خونه مامانی بودیم که خودت دستتو اوردیو جغجغتو گرفتیsmile смайлики смайлы

قربونت بشم نفسم

انقدر ذوق کردم که نگووووووووووووووووووووووsmile смайлики смайлы

الانم صبا که بیدار میشه کلی صورته مامانشو خنج میکشی و ذوق میکنی نانازم

حسابی دستاتو میخوری فک کنم لثه هات خیلی می خواره

یکم لثه پایینت تیز شده نمی دونم حالا کی قراره دندونات در بیاد

وقتی باهات بازی میکنم حسابی ذوق میکنی و دست و پا میزنیniniweblog.com

پاهاتو میاری بالا محکم میزنی زمین

چند روز پیش همین طور که داشتی پاهاتو میزدی زمین خوابت برد

 بعد هر چند دقه بیدار میشدی پاتو میاوردی بالا دوباره خوابت میبرد

انقدر بهت خندیدمممممممممممممsmile смайлики смайлы

دستاتم که وقتی ذوق میکنی محکم میزنی به دلت

دلت صدای تبل میده خخخخخخخخخخgold nugget emoticon 2 Gold Nugget Emoticon

این برام سواله که عایا دلت درد نمیاد

وای گریت در اومدGreen smiley 014

 

 

خوب برگشتم

گشنتون شده بود عزیزکم

یه طور گریه میکنی آدم دلش کباب میشه

الان تو بغلمی و داری با تعجب به مانیتور نگاه میکنیGreen smiley 029

خوب جونم برات بگه که صبح تا شب تنهاییم چون بابایی جدیدا دیر میاد

من با شما سر گرمم

گاهی حتی وقت نمیکنم غذا بپزم  یا بخورم

قلت که نمی زنی قلمبه ی من

اما خوب یه ور میشی بازم جای شکرش باقیهBatting eyes animated emoticon

اخه فسقله  من حسابی تنبلیtongue out emoticon

 

غذا هم می خوری فرنی و حریره بادوم

خیلی خیلی دوست داری

صبر نداری بهت بدم دست و پا میزنی و تا یکم دیر میشه عصبانی میشیniniweblog.com

تموم میشه که گریه میکنیniniweblog.com

وقتی می خوایم بریم بیرون تا لباس تنت میکنم جیغت در میاد

به قول بابا کولی بازی در میاری

یه بار من حول شدم نزدیک بودیم بخوریم زمین خدا رحم کرد

بسکه گریه می کنی و اصلا دوست نداری کاپشن بپوشیcursing emoticon

امیر علی انقدر دوست دارممممممممممممممممbig smile emoticon

مخصوصا وقتی نگاهم میکنم niniweblog.comو میخندی و اون لثه های بی دندونت معلوم میشن

 

 وای خدا اون موقعست که می خوام بخورمت و

از خدا می خوام به همه کسایی که بچه میخوان یه بچه سالم و صالح بده

الهی قربونت بشم کوچولوی ناز نازیKiss Me animated emoticon

 smile смайлики смайлы

پسندها (1)

نظرات (0)