امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

خندیدن گل پسرممم

1392/10/18 16:56
نویسنده : مامان الهام
410 بازدید
اشتراک گذاری

Avazak.ir smili16 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)

 

سلام زندگی من

فدات بشم مامانیییییییییی

قشنگم شنبه شب که داشتم باهات بازی میکردم یه دفعه با صدای بلند خندیدی

 

الهی مامان فدای خنده های نازت

 

عزیز دلم انقده ذوق کردم و قربون صدقت رفتم که نگووووووووو

 

بابایی هم سریع ازت فیلم گرفت تا بزرگ شدی نشونت بدم

 

اولین خندیدن عشق دلم

 

عاشقتم مامانی

 

دیگه جونم برات بگه که

 

حسابی آبدهنت آویزنه

 

یکم دندونای نیشت باد کرده

 

همش برات پیش بند میبندم که سینت خیس نشه

 

یه هفته ای میشه که غذا کمکی و به گفته دکترت برات شروع کردمniniweblog.com

 

فرنی بهت میدم

 

شما هم انقدر دوست داری

 

خیلی ناز میخوری

 

دوست داری تند تند بهت بدم وگرنه اعتراض میکنی niniweblog.com

 

فدات بشم که داری بزرگ میشی گل من

 

الان که دارم برات مینویسم تو بغلمی داری دست و پا میزنی که بلند بشیم راه بریمniniweblog.com

 

 تا شما همه جارو نگاه کنی و سر در بیاری چی تو خونه هستniniweblog.com

دوست دارمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عاطی
4 خرداد 93 21:13
جوووووون چقد شما نازی... به منم سربزن چشم خاله جون