امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

پسرکم

1392/9/18 23:47
نویسنده : مامان الهام
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

فدات بشم پسر گلم

عزیزم الان که برات مینویسم یکمی مریض شدی

سرما خوردی عزیزم

بمیرم برات که حال نداریافسوس

این دو روزه اصلا بازی نمیکنی و نمی خندی

وقتی سرفه میکنیا دلم آتیش میگیره

مماختم همش کیب میشه

کلا الان اعصاب نداری جگر مامان

درد و بلات بخوره به جون من و شما همیشه سلامت باشی

همش دعا میکنم زودی خوب بشی

 

الانم بابایی گذاشتت روی پاش  تا شما آروم باشی و لالا کنی

مامانی زودی خوب شو دیگه

باشه!!!!!!!

عاشقتم

راستی امروز حلقه ختنت افتادددددددد

خدارو شکر

 

ایشالا چند روز دیگه بیام از بازی کردنو و شیطنتات بنویسم

 

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهانه زندگی
21 آذر 92 8:32
سلام نازی جون . . . قدم نو رسیده مبارک . . . امیدوارم قدم امیرعلی ناز براتون پر خیر و برکت باشه ببخشید دیر تبریک گفتم(شایدم گفتم یادم نیست) از بس درگیرم این روزا . . . از طرف من ببوسش . . . مرسی نفیسه جونم
نازی مامی نیوشا
3 دی 92 0:36
ایشالا که امیر علی گلم زودی خوب شه و دیگه هیچ وقت مریض نشه.