امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 8 سال و 11 روز سن داره

عشق زندگیم امیر علی

امیر علی من

1392/2/22 2:51
نویسنده : مامان الهام
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگمanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook

قشنگم بلاخره اسمت تصویب شد من niniweblog.comو بابایی niniweblog.comبعد از کلی گشتن 

برای انتخاب یه نام مناسب تصمیم گرفتیم اسمتو امیر علی بزاریم

عسل من، من همیشه آرزو داشتم اسم پسرمو امیر علی بزارم

 امیدوارم شما هم خوشت بیاد

به امید خدا دارم به آرزوم میرسمI love you smiley for orkut, myspace, facebook

خدایا به خاطر تمام نعمتهایی که به من دادی شکرت

مخصوصا پسر نازمKisses

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسترن
22 اردیبهشت 92 2:52
خالههههههه نسترن خیلی به امیر علی بخاطر اسم زیباش و به مامان باباش به خاطر انتخاب درستشون تبریک می گه

ایشاله مثل صاحب اسمت مرد خدا باشی پسر گلم و سالهای سال زیر سایه پدر و مادرت


مرسی خاله نسترن جون
خیلی خوشحالمون کردی اومدی
همیشه به من و پسرم سر بزن
دوست دارم
بهار
22 اردیبهشت 92 3:00
مبارک اسمش باشه.



مرسی بهار جونم
ممنون که اومدیییییییییییییی
نگین
22 اردیبهشت 92 3:02
چه اسم قشنگی. مبارک باشهههههههههههه. صدها سال با صحت و سلامت زنده باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه انشاالله


مرسی نگین جونم
خوشحالمون کردی عزیزم
بوسسسسسس
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 اردیبهشت 92 12:50
سلام انشالله نامدار باشه این گل پسر..
یه وقت به من سرنزنیا


سلام عزیزم مرسی
فدات بشم هر روز بهت سر میزنم
مرجان مامان آران
28 اردیبهشت 92 16:13
به سلامتي عزيز دلممممممممممممممممممممممممم


مرسی مرجان جونم
مامان دونه سیب
9 خرداد 92 18:55
برو خصوصی